Monday, February 2, 2009

Cinta aku terhadap kamera...=)

ello..whazzup..whazzup...!!

Actually..aku nie pun pantang nampak camera..nak tahu nape?..mm..dah tentulah nk bergambar je keje aku kan..jom,tengok gambar2 aku k..hahaha..sesekali nk jugak glamer.. =P
JOM,KITE TERJAH..!!


Nie time aku and sibling aku time kecik2 dulu..comey kan..mesti la aku yang paling kecik sekali..tapi muka aku agak tak berapa nk siap la time ni..hehehe..sebab melalui cite mak aku,time nie aku tgh merajuk coz xdapat benda yang aku nak..cara parents aku pujuk dengan ambil gambar..start dari situ lah,aku ni minat bergambar..cube tgk muka kakak2 and abang aku..ni sume kes nk layan kerenah aku je la..boring je muka dorang..hahaha..padan muka dorang dapat adik macam aku..tapi aku baik... = )

ni pulak gambar time kitorang dh besar panjang pun..ahli keluarga pun dh bertambah..time ni kakak aku yang sulung dah pun berkeluarga..dan kakak aku yang kedua plak mengikut..dan sekarang hanya tinggal aku dan abang aku je yang masih single tapi not available..hahaha..sorry..ha..ni time raye,xsilap aku dalam tahun 2006..ala..aku tau korang nk cakap baju aku sama dgn kakak aku kn?..ha..memang pun..sama jugak dengan mak aku..nk tgk? Jom..kite g next picture..!

cube tengok..! sama kan...kan aku dh cakap tdi..sama..ni la parents aku yang disayangi dan dikasihi..tanpa dorang xlahir lah aku kat dunia nie..dan tanpa dorang aku xdapat lah nk menjejakkan kaki kat universiti nie..terima kasih Abah dan Ibu..Love u sooo much..!!
hehehe...jangan mara ha...

ha..settle dh hal family aku..now, jom kite tgk gambar aku plak..ape2 hal family first kan..tu yang aku suh korang tgk gmbar dorang dlu..hihi..
tarraa..amacam..ok x?hehehe..mesti korang pun tahu kan nie kat ne?..dah tentu la ni dalam class..kan aku ni pantang tgk camera..bile2 masa je aku leh bergambar..maaf la ye kat lecturer yang tgh ngajar time ni..huhu..tapi dont worry..time ni mmg xde lecturer pun lagi.. = )


ha..ni classmate aku..namanye ema..nama glamer die?..mm...Maria..phewwitt.. = ) die ni pun gile camera jugak..dah dapat sekepala susah la nk ckp kan..mmg keje kitorang bergambar je la, satu hari xbergambar mmg xsah..especially aku la..sape lagi cun..yang tudung hitam ke..tudung putih..?.ha..jgn kata yang tudung putih k..dia tahu,xtido malam la aku..hahaha..sorry ema!

ha..nampaknya,ni last gambar aku wat masa nie..ade masa aku upload lagi k..hihi..biarlah,blog aku kan..kalau nk gambar korang view kat blog aku..meh ar kite amik gmbar same2 k..gurau je..sok2 la aku smbung k..dah penat la buat benda ni..poning pale den dah..

thanks, cz sudi lihat2 gambar mengarut aku nie..hehehe..
Arios amigos..

0 comments: