Tuesday, February 24, 2009

waa.....~ SAKIT GIGI..~!!!!

Ermm....dugaan..dugaan..ni lah dugaan Tuhan bagi kat aku untuk aku tempuhi..aku cube untuk bertahan..bertahan dan terus bertahan...bertahan(3x)..-kalau korang layan slamdunk msti tau kan nk ckap cmne- hehehe...ahh..lupekan ttg slamdunk..ni psal aku plak..tau x betapa sakitnye sakit gigi nie...mcm nk tercabut nyawa aku menahan sakit nie...tdo pun xlena..mlm2 berjaga menahan skit gigi nie..bile ttg makan plak lagi la menyedihkan..xdpt nk menikmati kesedapan mkanan tersebut..sedih tau..xsmpat nk kunyah 44x dh kene telan..hahaha..sunnah Nabi kene kunyah 44x baru afdal...tpi dlm sakit2 pun aku ttp nk gelak..hahahahhahahahahahahahaaha....jgn marah k..aku juz nk eppykan hati aku sndri..
aku dah tanggung sakit gigi ni hampir semggu lamanye...menahan sakit tanpa pergi pemeriksaan doktor..bukan ape..aku jz nk tgk sampai tahap mana aku dpt bertahan..tapi nmpaknye aku sgt lemah dgn dugaan Tuhan bagi kat aku nie...2hari berturut aku g jmp doktor..dh pelbagai ubat yg aku telan nk menahan skit nie..ququ..ape2 pun aku terima dgn hati yg terbuka..inilah yg di katakan DUGAAN TUHAN kepada makhluk nye...bukan ape Tuhan tue maha penyayang..DIA bagi kite dugaan ni sbb DIA syg kt kite..nk kite sedar kehadiran DIA..amin..so,korang2 yg xpernah merasa mcm mane skit gigi nie..ha..meh la kite sama2 hargainye..coz skit gigi nie sakit...lebih bahaya dari sakit jantung..kwang3..

0 comments: