Tuesday, March 24, 2009

KEHIDUPAN SEPERTI RODA

kadang kala kehidupan kita di atas dan kadang kala di bawah..
aku sendiri xpaham dengan perangai manusia di dunia ini..
ape yg aku tau..tika orang lain susah kita sbg manusia harus menolong..
dan tika kita susah org lain juga seharusnya menolong...
walaupun sedikit tpi ianya akan tetap dihargai

TETAPI..tak setiap manusia ade sifat tolong menolong ini..aku pelik..
kenapa??..itu hanya akn dijwb oleh individu tersebut..
ape yg ingin aku luahkan di sini hanya lah kerana pengalaman aku...
xperlulah di ceritakan di sini ape dan kenape..
hanya bagiku...
aku bersyukur aku dpt menbantu setiap insan tika susah dan memerlukan pertolongan..
aku berterima kasih dgn peluang itu, kerana aku dpt merasa bagaimana persaan insan itu tika susah..aku sndri meletakkan diriku di tempatnya..

bagi individu yg tiada perasaan itu..
belajar2 lah membantu kerana kita x semestinya senang dan selesa sekarang
ada kesusahan yg sedang menanti kita..
jgn terlalu pentingkan diri sendiri..

0 comments: