Tuesday, March 24, 2009

MENGAPA??

Ni la yg memeningkan kepala aku sampai sekarang..nape la sumer nie terjadi dlm hidup aku..
aku binggung..aku blank ...aku blurr...
KENAPA??...MENGAPA??..BAGAIMANA??..APAKAH..??
sume ni sering berlegar2 dlm pemikiranku...
apakah yg harus aku lakukan..?
bagaimana perlu aku tempuhi??
kenapa dgn sume nie??
arggghh.....
perlukah aku menanggis??...aku XNK!!..xperlu menanggis kerana suma ini..
aku harus teruskan juga segala yg berlaku ni..aku harus bertarung untuk menyelesaikannya..
YA ALLAH...bantulah hambaMu ini...
tenangkan lah hati dan pemikiranku...
berikan lah aku kekuatan untuk aku teruskan hidup ini..
amin..
sayang seribu kali sayang..betapa aku rapuh dgn dugaan ini..aku lemah fizikal dan mental ku..
akhirnya...terhambur jua air mata aku..pelbagai usaha aku lakukn utk x tanggisi dugaan ini..
walau banyak mana air mata berjuraian tapi hati ku ttap kuat meneruskan perjuangan ini..
tika ini..dapat jua aku menyelesaikan sedikit demi sedikit dugaan ini..
ape jua tindakan yg aku lakukan..segalanya kerana dia..
aku habiskan masa aku semuanya untuk dia..
aku korbankan masa makan, minum, dan tido ku..semata2 kerana dia...
aku berdoa moga ape yg aku lakukan ini mendapat keputusan yg memberangsangkan..
semoga aku berjaya dalam semua dugaan ini..
ASSIGNMENT..REPORT..SLIDE..Q&A..COMMENT..
semua menjadi satu....

0 comments: