Tuesday, May 24, 2011

Langit Tak Selalunya Cerah

Pepatah ada mengatakan begitu...
Kadang2 kite alpa dgn keadaan sekeliling..kita terlalu leka dgn perasaan sendiri..leka dgn kasih syg yang di beri...tanpa di sangka,dugaan dtg menimpa..dugaan yg ku sangkakan hubungan kami masih boleh bertahan..rupanya TIDAK...harapanku hanya tinggal harapan..puas aku cuba sedaya upaya aku untuk menyelamatkn hubungan kami...aku akui ianya berpunca dr diriku sendiri...dan itulah satu2 nya kesalahan yang aku lakukan ketika bersama dia..

dalam keadaan ketika itu,aku terpaksa lakukan juga..memandangkan aku tak mau kecik kan hati dia tp x ku sangka dlm diam aku sudah pn menyakitkn hati nya...sedih teramat sgt...aku tersepit di tgh2..antara kawan dan kekasih..kawan yg dh lama aku xberhubung dgn kekasih yg tidak berkenan dgn kawan aku tu..

aku sangkakan cukup la 7tahun hubungan kami, ada kepercayaan antara kami..tp rupanya masih tidak mencukupi..ape sahaja penerangan aku terhadap dia..sumenye dia xterima..ya ALLAH, ketika itu aku dah x mampu nk berkata
ape2..terasa mcm dh mati dlm dunia yg nyata..hilang segala2nya..puas aku memujuk rayu,tp tetap tiada penyelesaian..walau mcm mane skali pn, ketika itu aku tetap jua meneruskn kehidupan ku sbg seorang anak dan pelajar..aku gagahkan juga study utk final exam ku dan meneruskan impian ibubapa ku melihat aku berjaya..walaupn tnp dia di sisi..dulu, dia la segalanya bagi aku...pendorong aku di kala aku rase susah dlm meneruskan kehidupan..mungkin aku terlalu bergantung dgn dia..ape2 pun masalah dan kebahagiaan aku,sentiasa aku dgn diri nya..tiada yg lain selain dirinya.

Sayang..tau kah kau, aku teramat mencintai dan menyayangi kamu...sepenuh hati ku ini..tidak ade sekelumit pn ruang di hati ini tanpa nama mu...KEMBALILAH SAYANG...

*HUGS*KISS*LOVE*

0 comments: