Thursday, May 12, 2011

T.e.s.t.f.r.o.m.G.O.D

Inilah yg dinamakan kehidupan..kadang kite di atas,kadang kite di bawah..kadang kite bahagia,kadang kita derita...itu semua terpulang pada individu..sama ada mampu utk hadapinya atau tidak. Dugaan ini juga yang akan mengajar kite erti kedewasaan, kematangan berfikir dan erti tanggungjawab.

Aku bersyukur dgn dugaan yg ALLAH berikan padaku...setidak-tidaknya aku nampak siapa yg sering bersama ku ketika susah dan senang..siapa yg patut di percayai..siapa yg sayang kite dan sebagainya. Aku terima dugaan ini walaupun berat utk ku tanggung seorang diri. Dengan keyakinan dlm diri, aku tau segala yang berlaku pasti ade hikmah di sebaliknya.
Ya ALLAH, ya Tuhanku...aku berlindung kepadamu, aku pohon kepada mu agar aku mampu harungi segalanya tanpa rasa putus asa...amin ya rabbal alamin..


0 comments: