Thursday, May 19, 2011

MeMoRies WiLl StaY ForeVeR *Love*

Kenangan itu berputar kembali...bila mane masih teringat dugaan pertama yg wujud antara kami. Sedih kala itu memang tak dapat di elak..walau macam mane pn, tetap juga kami tempuhi..awal tahun 2004, kami terpaksa break hanya kerana permintaan kakak ku mahu kan aku fokus pada pelajaran memandangkn ketika itu kami mahu menempuh peperiksaan SPM..apa kan daya aku utk mengelak dan die juga bersetuju..akhirnya kami pun lost contact selama hampir setahun lebih..

Habis je SPM, aku melanjutkn pelajaran ke UITM Segamat, Johor..masih aku ingat, betul2 habis je SPM dia datang kembali...menelifon ku hampir setiap malam..sampai ade 1mlm, dia menelifon ku dari pukul 10mlm smpai ke 5pagi...hanya kerana ingin memujuk ku...masa itu, aku masih lg tak berdaya nk terima memandangkn ramai kwn lelaki ku yg tak setia...bermulut manis tp tiada yg benar..sehingga la semester ke 2 aku di UITM..akhirnye terbuka juga pintu hatiku menerimanya kembali...puas sudah aku menduga hatinye...dan aku nmpak kejujuran dan kesetiaannya padaku..amin...

Kami saling sayang menyayangi...walaupun jauh beribu batu..kerana aku di johor dan dia di kuala lumpur..tp kami saling berhubung..hampir 24jam xrenggang dr telifon..sampai ramai yg cemburu dgn kami...hurmmm...seronok sgt bile sedang bercinta..segalanye indah..(^^)
Kdg2 kami switch hp,t-shirt...urrghh!!ckp psl t-shirt...aku la plg lama skali simpan baju die...suke sgt bau dia..biaselah,time bercinta bau yg masam pun jd wangi...tp bau dia xmasam or busuk ok!!..haha..wangi je..seriously,sampai nk tdo pun baju dia msti akan jd penutup muka aku..haha..addicted, sampai skrg aku rindukan bauan dia..(^___________^)

Perkara2 ni berlaku sampai la usia hubungan kami mencecah 7 tahun...kerap kali dia akan menjemput aku sama ada di johor x pun di puduraya..xpernah skali die hampakan permintaan aku...kedua2 belah keluarga pn dah mengetahuinye..ibu bapa ku sangat menyenangi dirinye..malah,dah xheran kalau dia mahu datang makan minum di rumah aku...well~,kalau dh suka ape pn xkisah kan..begitu jugak dgn family die..makin hari aku makin rapat dgn mak dan kakak dia..malahan sampai sekarang..asal jumpa je..mesti akan bergurau, gelak ketawa bersama...lagi2 bila kakak dia pulang ke Malaysia..akan ade satu hari kami keluar bersama..shopping...makan..etc..terharu sungguh dapat layanan dan penerimaan dlm family dia mcm itu...bukan senang nak masuk dalam family org..hehe..

Apa-apa pun aku bersyukur sbb mengenali keluarga dia...Mak dan kakak dia sgt baik..walaupun aku kurang bercakap dgn ayah dan adik dia..tp alhamdulillah, bile ade masa aku dapat berborak dgn mereka..respond mereka xkurang baiknya...amin... (0__o)

*HUGS* KISS* LOVE*

Ya ALLAH, Kau kekal kan lah hubungan kekeluargaan ini..moga tiada yang goyah walau setitik zarah sekali pun..amin.

0 comments: